Zoeken in deze blog

donderdag 31 mei 2018

Update





Hallo lieve lezers van mijn blog,


Het is bijna een jaar geleden dat ik wat heb geschreven op mijn blog er is in dat jaar veel gebeurd.
Ik heb onder andere me vmbo diploma gehaald. 
Ook ben ik door veel andere hoogte en diepte punten heen gegaan.
De afgelopen periode vond ik het lastig om de blog te schrijven vandaar dat het wat lang heeft geduurd.
Het was voor mij vooral erg lastig om over mijn eetstoornis te schrijven terwijl ik er zo mee aan het struggelen was.

Maar nu dacht ik: het is wel goed om weer wat op mijn blog te schrijven. Alleen vroeg ik me enorm af wat moet ik nou toch schrijven.
Ik denk dat ik nu een klein artikel schrijf om even te laten weten hoe het nu met mij gaat.

Op het moment gaat het iets minder goed en ben ik weer intensief met therapieën bezig. 
Ik ben onder behandeling bij de Hoop en moet nu wel 2-3 keer per week voor therapie langs komen. Wat de nodige energie vraagt.
Ik moet me nu vooral op me herstel gaan focussen en keihard gaan knokken. 
1 ding weet ik zeker ik sta er niet alleen voor!
Als jullie vragen hebben stel ze dan gerust! 

Stay Strong!
Liefs Louise





6 opmerkingen:

Laat hier u reactie achter!