Zoeken in deze blog

maandag 15 mei 2017

Q and A

Hallo lieve lezers van mijn blog,
In mijn vorige blogpost vroeg ik of jullie vragen wilden stellen over mij of over het leven met anorexia!
In deze blogspot beantwoord ik de vragen!
Vraag 1: Wat vind je het moeilijkst aan het hebben van anorexia?
Het moeilijkst vind ik denk ik toch wel dat ik geen normaal leven kan leven en dat mijn leven wordt geleid door anorexia en dat het genieten van leuke momenten haast niet meer lukt!
Vraag 2: Hoe heb je ontdekt dat je anorexia hebt?
Dat heb ik niet echt op het een of andere moment ontdekt maar dat ging gelijdelijk aan dat ik besefte dat het zo echt niet langer meer ging. Ik wil hier in me volgende blogpost aandacht aan besteden en deze vraag uitgebreider behandelen.
Vraag 3: Wat ga je doen als je je diploma hebt?
Ik wil graag als ik dit jaar slaag voor mijn examen SPW gaan doen. Ik wil graag mijn droom om mensen met problemen te helpen waar gaan maken.
Vraag 4: Ben je er al bijna vanaf?
Dat is een hele lastige vraag. Maar gemiddeld duurt je herstel 2x zolang als dat je ziek was. Dat zou ongeveer betekenen dat ik nog ongeveer 1 tot 2 jaar bezig ben met mijn herstel.
Vraag 5: Wat zijn de symptomen van Anorexia?
De symptomen van anorexia zijn een laag lichaamsgewicht en veel gewichtsverlies in een korte tijd. Ook hoort bij de symptomen van anorexia dat je jezelf dik vind!
Vraag 6: Wanneer heb je echt anorexia?
Als je aan veel van deze punten in de de link voldoet moet je je echt zorgen gaan maken. En echt proberen hulp te gaan zoeken hoe moeilijk het ook is!
Als de link het niet doet kopieer dan deze link en bekijk hm op die manier:
http://weet.info/hulp-voor-jou/heb-ik-een-eetstoornis/zelftest-anorexia-nervosa

Vraag 7: Wat is het moeilijkst naast de gedachtes in je hoofd en het eten?
Wat ik ook heel erg moeilijk vind dat ik niet 100 procent kan genieten van sociale momenten met familie en vrienden omdat anorexia je altijd achtervolgt!
Dit was dan de Q&A!
Ik hoop dat jullie hier wat van hebben geleerd!
En heb jij nou ideeën over wat ik op me blog moet posten? ]
Stuur me dan een berichtje of email of laat een reactie achter!
Tot de volgende keer weer.
Stay Strong!
Liefs Louise.


1 opmerking:

Laat hier u reactie achter!