Zoeken in deze blog

dinsdag 17 juli 2018

wennen



Lieve lezers van mijn blog,

Van veel mensen kreeg ik de vraag om weer iets te posten dus bij deze,

Waar zal ik beginnen met mijn verhaal van mijn eerste week in de kliniek? 
Ik zal beginnen bij de dagen voor dat ik werd opgenomen.
Ik moest maandag op 2e intake komen in de kliniek. Dit was een spannend gesprek want, ik zou meer horen over hoe of wat en ik zou een rondleiding krijgen op de afdeling. Het gesprek verliep wel goed het was minder intensief dan het eerste gesprek toen ze mij helemaal gingen uitpluizen over hoe ik erin stond. Vervolgens ging alles op eens heel snel. 'S avonds moest ik thuis weer wegen en daarna zou ik gelijk gebeld worden om te kijken of dinsdag dus de dag erna al opgenomen mocht worden. uiteindelijk had ik het gewicht waarmee ik mocht opgenomen worden dus zei de arts dat ik woensdag om half 10 in de kliniek moest zijn. Er volgde toen dagen om me voor te bereiden en me tassen in orde te maken. 
Met angst in me schoenen angst voor de onbekende weg liep ik woensdag me eigen vertrouwde kamer thuis uit. 
Onderweg naar het ziekenhuis was ik erg gespannen maar ook erg gemotiveerd om deze stap te gaan nemen. Ik was er klaar voor om aan mijn problemen te gaan werken. 

En dan nu over de dagen dat ik in de kliniek zit. We hebben een druk programma overdag. Met invullingen zoals schooltijd en natuurlijk verschillende soorten therapieën. 
De eerste dagen waren spannend en intensief maar ik heb nu wel het idee dat ik meer mijn plekje heb gevonden hier. 
We hebben een leuke groep waar we ook een hoop lol mee kunnen hebben dus dat is zeker positief.

Hebben mensen vragen over iets stel ze dan gerust!
Tot de volgende keer.
Stay Strong!
Liefs Louise


2 opmerkingen:

  1. Judith Van der Elst17 juli 2018 om 05:04

    Heeee supergoed gedaaann heel mooi verwoord en er staan veel mensen om je heen dus je staat nooit alleen! Succes en ik kom je weer snel opzoeken ♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel dapper hoe je alles zo beschrijft. Veel succes en weet dat ik voor je bid!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier u reactie achter!