Zoeken in deze blog

woensdag 4 juli 2018

Difficult ways




Hoi lieve lezers van mij blog,

Soms lopen dingen niet zoals je wilt.
Zo blijkt Soms ook mijn eetstoornis te denken..

De hoop, waar ik in behandeling was zei tegen mij: het wordt nu iets te heftig dit wordt een opname. ‘
En toen zat je opeens afgelopen maandag in de kliniek voor een intake gesprek.

Ik zag er tegenop maar het viel gelukkig mee. Je moet natuurlijk over je diepste angst praten wat enorm lastig is. maar het viel me alles mee. Na een kort gesprek met de groepsbegeleider waar ik niet bij mocht zijn is er inderdaad besloten dat ik opgenomen moet worden in de kliniek. Dat zag ik zelf niet helemaal aankomen ze zeiden het wel elke keer allemaal tegen mij maar ik dacht het valt wel mee, en het gebeurd niet zomaar. Maar toch moet ik eraan gaan geloven dat ik volgende week al in de kliniek zit. Nu is de tijd van afscheid nomen gekomen en dat valt zwaar, je doet alle dingen nu voorlopig voor de laatste keer dat is lastig te bevatten.

Nu vragen jullie je vast af wat gebeurd er nu met je blog. Ik wil graag proberen om 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken een update te plaatsen en te vertellen hoe het is. Ik hoop dat jullie dat fijn vinden om zo een beetje op de hoogte te blijven.

Stay Strong!

Liefs Louise

1 opmerking:

  1. Louise ... ik wens je veel beterschap ...
    Met de nodige hulp komt het wel goed ...
    De zon schijnt en dat is ook positief ..
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier u reactie achter!